“Укрзалізниця”: з монстра корупції на гіганта перевезень

уз 11

Новий польський керівник «Укразалізниці» Войцех Бальчун презентував план реформування галузі.
Ось що він повідомив на своїй сторінці у Фейсбуці:

“Завершено процес формування правління «Укрзалізниці». План дій у понеділок і сьогоднішнє рішення по правлінню – добрий знак для УЗ. Завдяки підтримці уряду та міністра Омеляна, продовжуємо нашу складну роботу, але з набагато більшою стабільністю. Впевнений, що правління з 7 осіб, що підписалися під планом дій, втілять завдання, які стоять перед нами.
Від самого початку усвідомлюємо ступінь відповідальності нашої місії, виконання якої було неможливе без низки умов. У теперішній складній ситуації в Україні мусимо довести, що ця місія таки здійсненна!

Вчора протягом трьох годин правління «Укрзалізниці» представляло у Міністерстві інфраструктури детальний план дій.

уз

Він стосується усіх сфер діяльності та визначає короткострокові цілі щодо відновлення нормальної діяльності компанії. В нашому плані є опис кількох сотень різних заходів. Тут наводимо тільки деякі з них.

Головною метою наших дій протягом найближчих шести місяців буде боротьба з корупцією. Зокрема, через запровадження прозорих тендерних процедур. Істотна зміна підходів – специфікації тендерів, що готуються під реалізацію проектів, повинні давати можливість отримати якомога більш ринкові пропозиції.

Багато уваги приділено змінам у пасажирських перевезеннях, підготовці до модернізації рухомого складу, запуску нових сполучень і покращенню сервісу для пасажирів. Від елементарної чистоти поїздів – до суттєвого підвищення якості обслуговування подорожуючих.

Загалом підготовлені і найближчим часом почнуть впроваджуватись принципи плану відновлення нормальної діяльності у сфері пасажирських перевезень.

У вантажних перевезеннях наша ініціатива спрямована на виключення корупційних дій. Зокрема тих, що відбувались через непрозорий розподіл вагонів.

У найближчі місяці ми запровадимо пілотну комп’ютерну систему, яка автоматично розподілятиме вагони між клієнтами, що унеможливить сваволю чиновників.

Ми вчинимо кроки щодо перевірки тарифної політики і почнемо набагато більш активну, ніж досі, міжнародну діяльність.

Протягом найближчих півроку ми хочемо створити міжнародну марку «UZ Cargo International».
Треба зробити багато речей. Для цього у нас є продуманий план, що стане основою всіх дій на найближчі місяці.

Реалізуючи ці і інші проекти, ми будемо тримати громадськість у курсі.”

Нагадаємо, що за короткий час роботи Бальчуна в УЗ компанія вже підписала меморандуми про співпрацю з General Electric і Bombardier, які планують привезти в нашу країну свої локомотиви для тестування строком 3-6 місяців.

Крім того один із найбільших у світі виробників залізничної техніки  канадська компанія Bombardier планує створити в Україні спільне підприємство з виробництва локомотивів та іншої техніки.

Може запропонуємо побудувати це виробництво в Купянську?

 

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=136052856830706&id=100012779760416

 

Be the first to comment on "“Укрзалізниця”: з монстра корупції на гіганта перевезень"

Leave a comment

Your email address will not be published.

*