Виконком прийняв свої рішення

виконком бюджетnnnnn

Сьогодні пройшло чергове позачергове засідання Куп’янського міськвиконкому. Звісно перед кінцем року і в цій ситуації, яка склалася у міській владі, такі засідання потрібно проводити оперативно.

Цього разу розглядалися дуже цікаві документи, які потрібно читати і вивчати досить уважно.

Тому прошу пробачення за дуже великі таблиці у другій та третій частинах цього посту.

Частина перша. На головній сторінці сайту міськради

На головній сторінці сайту міської ради, є лише така дещо смішна, на перший погляд, постанова до прийнятого ще минулого року рішення виконавчого комітету від 21.12.2016 р № 462 «Про затвердження плану заходів на 2017 рік щодо наповнення міського бюджету,економного і раціонального використання бюджетних коштів у процесі виконання міського бюджету». Рішення доповнено наступними пунктами:

29. Припинити придбання за рахунок коштів місцевого бюджету легкових автомобілів (крім спеціальних і спеціалізованих транспортних засобів охорони здоров’я), мобільних телефонів, крім випадків їх придбання за рахунок коштів спеціального фонду бюджету, отриманих на зазначену мету як гранти, міжнародна допомога, благодійні внески

30. Забезпечити зменшення обсягу фінансової підтримки небюджетних організацій за рахунок коштів місцевого бюджету

Цікаво, для кого ті обмеження? Чи хтось з підлеглих намагався в останній місяць року прикупити собі нову службову машину чи мобільник?

А кому з небюджетних організацій буде відмовлено у фінансовій підтримці у грудні?

І скільки бюджетних грошей буде зекономлено таким чином?

Частина друга. Попередній проект бюджету на наступний 2018 рік

Окремо заслуговує уваги і цей документ, який наразі є лише в проектах рішень міськвиконкому.

Варто пояснити, що це лише пропозиція. А врешті бюджет міста буде приймати міська рада, яка і врахує цю пропозицію, внесе свої зміни і звірить свої забаганики і можливості з Державним бюджетом і бюджетом Харківської області.

 

Проект бюджету м. Куп’янська на 2018 рік
 та прогнозні показники доходів міського бюджету на 2019-2020 роки.
тис. грн
Код Найменування коду бюджетної класифікації Проект бюджету на 2018 рік Прогноз доходів
2019 рік 2020 рік
1 2 3 4 5
Загальний фонд – всього 453 449,2 480 202,7 504 212,8
у тому числі:
Доходи без урахування міжбюджетних трансфертів – разом, у тому числі: 189 755,4 200 951,0 210 998,5
11010000 Податок та збір на доходи фізичних осіб 136 570,3 144 627,9 151 859,3
11020200 Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності 60,0 63,5 66,7
13010200 Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) 1,3 1,4 1,4
1400000 Внутрішні податки на товари та послуги 9 300,0 9 848,7 10 341,1
18000000 Місцеві податки 41 322,0 43 760,0 45 948,0
180101-180104 Податок на майно 3 306,0 3 501,1 3 676,1
180105-180109 Плата за землю 18 500,0 19 591,5 20 571,1
180111 Транспортний податок з фізичних та юридичних осіб 120,0 127,1 133,4
180300 Туристичний збір 6,0 6,4 6,7
180500 Единий податок 19 390,0 20 534,0 21 560,7
21010300 Частина прибутку, що вилучається до бюджету 20,0 21,2 22,2
21081100 Адміністративні штрафи та інші санкції 10,0 10,6 11,1
21081500 Адміністративні штрафи та штрафні санкції за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів 6,8 7,2 7,6
22010300 Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань 55,0 58,2 61,2
22012600 Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень 200,0 211,8 222,4
22012500 Плата за надання інших адміністративних послуг 1 000,0 1 059,0 1 112,0
22080000 Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим державним майном 60,0 63,5 66,7
22090000 Державне мито 500,0 529,5 556,0
24060300 Інші надходження 650,0 688,4 722,8
Міжбюджетні трансферти – разом, у тому числі: 263 693,8 279 251,7 293 214,3
41033900 Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам 51 556,1 54 597,9 57 327,8
41034200 Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам 52 653,1 55 759,6 58 547,6
41034200 Субвенція з державного бюджету на відшкодування вартості препаратів інсуліну та десмопресину під час забезпечення хворих на цукровий та нецукровий діабет  – жителів відповідних адміністративно-територіальних одиниць через аптечні підприємства всіх форм власності -за рахунок медичної субвенції з державного бюджету 1 388,0 1 469,9 1 543,4
41030600 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім`ям з дітьми, малозабезпеченим сім`ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічн 56 098,6 59 408,4 62 378,8
41030800 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот 100 736,0 106 679,4 112 013,4
41031000 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу 418,0 442,7 464,8
41035800 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу 844,0 893,8 938,5
Спеціальний фонд- всього 8 476,2 8 976,3 9 425,1
19010000 Екологічний податок 223,0 236,2 248,0
24062100 Грошові стягнення за шкоду,заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища 2,0 2,1 2,2
25000000 Власні надходження бюджетних установ 7 151,2 7 573,1 7 951,8
Бюджет розвитку – разом, у тому числі: 1 100,0 1 164,9 1 223,1
24170000 Надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту 100,0 105,9 111,2
31030000 Кошти від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності 400,0 423,6 444,8
33010000 Кошти від продажу землі 600,0 635,4 667,2
РАЗОМ доходів 461 925,4 489 179,0 513 637,9

 Частина третя. Пояснювальна записка для тих, хто хоче керувати містом і тих кому небайдужа його доля.

Тут зібрано великий аналіз справ в економіці міста. Це та сама “матеріальна частина”, яку повинні ретельно вивчити не лише всі до одного депутати, а й громадські активісти, щоб знати, що відбувається. За рахунок чого буде наповнюватися міський бюджет і як планувати його видатки, які у нас трудові ресурси і яка заробітна плата. Як вцілому, так і по основним галузям

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту рішення виконавчого комітету Куп’янської міської ради

«Про схвалення проекту бюджету м. Куп’янська на 2018 рік та прогнозу міського бюджету на 2019-2020 роки»

 

  1. Загальна частина

Прогноз бюджету міста Куп’янська розроблено відповідно до положень Конституції України, Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», бюджетних запитів, поданих головними розпорядниками коштів міського бюджету, з урахуванням прогнозних показників соціально-економічного розвитку міста на 2018 рік та наявної бази оподаткування, прогнозних показників на 2019-2020 роки,  з урахуванням основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку України на 2018 рік, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 31.05.2017 р. №411 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2018-2020 роки», очікуваних тенденцій до зростання економіки міста та України тощо.

Мета Прогнозу це створення дієвого механізму управління бюджетним процесом, встановлення зв’язку між стратегічними цілями та можливостями бюджету у середньостроковій перспективі, забезпечення прозорості, передбачуваності та послідовності бюджетної політики міста Куп’янська.

Основними завданнями (пріоритетами) бюджетної політики міста Куп’янська на середньострокову перспективу є:

  • активізація підприємницького потенціалу, зниження частки тіньової економіки для підвищення податкоспроможності міста;
  • підвищення результативності та ефективності бюджетних видатків;
  • посилення бюджетної дисципліни та контролю за витратами бюджету;
  • забезпечення фінансування інвестиційних проектів (програм), що мають термін реалізації більше одного року тощо.

Принципи середньострокового бюджетного прогнозування є принципи збалансованості, обґрунтованості, ефективності та результативності.

Прогноз бюджету міста Куп’янськ на 2019 та 2020 роки розроблений з урахуванням прогнозних показників економічного і соціального розвитку України на 2019 та 2020 роки, прогнозних показників економічного і соціального розвитку України на 2018 рік, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 31.05.2017 р. №411 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2018-2020 роки», проекту Програми соціально-економічного розвитку міста Куп’янська на 2018 рік, місцевих галузевих програм та інших документів.

Індикативні показники соціально-економічного розвитку, які використовувалися при складанні Прогнозу:

  • основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, зокрема індекс споживчих цін, індекс цін виробників промислової продукції;
  • прогнозні розміри соціальних стандартів, зокрема розміри прожиткового мінімуму, мінімальної заробітної плати та посадового окладу (тарифної ставки) працівника I тарифного розряду Єдиної тарифної сітки;
  • підвищення розміру прожиткового мінімуму, мінімальної заробітної плати та посадового окладу (тарифної ставки) працівника I тарифного розряду Єдиної тарифної сітки;
  • зростання цін на енергоносії тощо.
  1. Індикативні прогнозні показники бюджету міста Куп’янська

При здійсненні розрахунку індикативних прогнозних показників міського бюджету на 2019 і 2020 роки використовувався інструктивний лист МФУ від 01.08.2017 №05110-14-21/20701 «Про особливості складання проектів місцевих бюджетів» і було враховано наступне:

Макропоказники визначені з урахуванням основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку України на 2018 рік, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 31.05.2017 р. №411 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2018-2020 роки»,

за сценарієм 1 прогнозу, який передбачає:

  • зростання реального валового внутрішнього продукту у 2019 році – 3,6 відсотки, у 2020 році – 4 відсотка;
  • номінальний валовий внутрішній продукт у 2019 році – 3611,0 млрд. гривень, у 2020 році – 3 981,3 млрд. гривень;
  • індекс споживчих цін (грудень до грудня попереднього року) становитиме 105,9 відсотка у 2019 році та 105,0 відсотка у 2020 році;
  • індекс цін виробників (грудень до грудня попереднього року) у 2019 році – 107,2 відсотка, у 2020 році – 106,0 відсотка.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв (КЕКВ 2270) розраховуються з урахуванням прогнозного зростання тарифів на енергоносії та прогнозного індексу цін виробників: на 2019 рік – коефіцієнт росту порівняно із 2018 роком 1,072; на 2020 рік – порівняно із 2019 роком – 1,06.

Таблиця

Індикативні прогнозні показники бюджету міста на 2019-2020 роки

(тис.грн.)

Назва показника 2019 рік 2020 рік
ДОХОДИ всього 489179,0 513637.9
Загальний фонд 480202.7 514212.8
у тому числі:
Податок та збір на доходи фізичних осіб 144 627,9 151 859,3
Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності 63,5 66,7
Внутрішні податки на товари та послуги 9 848,7 10 341,1
Місцеві податки всього , в тому числі: 43 760,0 45 948,0
-          Податок на майно 3 501,1 3 676,1
-          Плата за землю 19 591,5 20 571,1
-          Транспортний податок з фізичних та юридичних осіб 127,1 133,4
-          Единий податок 20 534,0 21 560,7
Міжбюджетні трансферти – разом 279 251,8 293 214,4
Спеціальний фонд- всього 8 976,3 9 425,1
у тому числі:Бюджет розвитку – разом 1 164,9 1 223,1
ВИДАТКИ всього 489179,0 513637.9
Загальний фонд 480202,7 504212,8
у тому числі:  
Державне управління 34703,2 36438,4
Освіта 133934,6 140631,3
Охорона здоров’я 72721,9 76358
Соціальний захист та соціальне забезпечення 185010,1 194260,5
Житлово-комунальне господарство 27144,5 28501,8
Культура і мистецтво 19162,7 20120,8
Фізична культура і спорт 6492 6816,6
Інші послуги, пов’язані з економ. діяльністю 278,5 292,4
Видатки, не віднесені до основних груп 755,2 793
Спеціальний  фонд
Видатки – разом, у т.ч.: 8976,3 9425,1
За рахунок доходів бюджету розвитку 1164,9 1223,1

 

  1. Пріоритетні завдання, перелік заходів, які необхідно здійснити, та результати, яких планується досягти в рамках реалізації бюджетної політики
    • Наповнення міського бюджету:

Основним доходним джерелом загального фонду міського бюджету є податок та збір на доходи фізичних осіб, що становить 71,9% від прогнозного показника доходів загального фонду 2018 року.

Відповідно до норм Податкового кодексу основним показником для розрахунку прогнозних надходжень податку та збору на доходи фізичних осіб виступає показник витрат на оплату праці (ВОП), який включає в себе:

  • фонд оплати праці найманих працівників та грошового забезпечення військовослужбовців (ФОП);
  • допомога по тимчасовій непрацездатності, що виплачується за рахунок фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
  • винагорода за цивільно-правовими договорами.

Розрахунок прогнозу надходжень податку на доходи фізичних осіб на 2018рік розрахований із урахуванням прогнозного обсягу фонду оплати праці, рівня середньої заробітної плати, а також бази та діючих ставок оподаткування доходів фізичних осіб.

Основні чинники, які вплинуть на надходження податку на доходи фізичних осіб:

  • застосування єдиної ставки (18%) оподаткування доходів фізичних осіб (крім доходів у вигляді дивідендів по акціях та корпоративних правах, нарахованих резидентами – платниками податку на прибуток підприємств, які оподатковуються за ставкою 5%);
  • підвищення мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму;
  • -зниження податкового навантаження на громадян, за рахунок надання податкової соціальної пільги на рівні 50% прожиткового мінімуму для працездатних осіб для будь-якого платника податку за умови, що дохід не перевищує 1,4 прожиткового мінімуму для працездатних осіб, визначено у сумі 2,6 млрд. гривень;
  • легалізація виплати заробітної плати та інше.

В 2018 році податок на доходи фізичних осіб в міському бюджеті заплановано в розмірі 136570,3 тис.грн. У порівнянні з очікуваними надходженнями 2017 року прогнозні показники збільшено на 21159,3 тис.грн. або на 18,3 відсотка.

Темп надходжень податку на доходи фізичних осіб у порівнянні з відповідним періодом 2016 року (у співставних умовах на 01.11.2016-01.11.2017р.) становить 136,4 відсотка, очікуваний темп надходжень до кінця року – 120,8 відсотка.

За інформацією Салтівської ОДПІ в 2017 році зареєстровано платників податку та збору на доходи фізичних осіб в кількості 2975 особи, в т.ч.: 630- юридичних особи, 2345 – фізичних особи. Фактично сплачують податок – 1410 особи, в т.ч. 278 – юридичних, 1132 – фізичних .

Фонд оплати праці є основним макропоказником при розрахунку прогнозних надходжень податку на доходи фізичних осіб. За прогнозними розрахунками на підставі даних державного статистичного спостереження по 46 найкрупнішим підприємствам міста, які звітують за формою №1-ПВ, враховуючи дані Експрес-випусків Держстату по м.Куп’янську:

За даними Держстату за I та II квартали 2017 року по м. Куп’янську середньооблікова кількість працівників склала 12018 та 11725 осіб відповідно, середньомісячна заробітна плата штатних працівників 5325 грн. та 6059 грн. відповідно. Дані наведено по юридичних особах та відокремлених підрозділах юридичних осіб із кількістю найманих працівників 10 і більше осіб.

Враховуючи вищенаведені дані Експрес – випусків Держстату, зростання мінімальної заробітної плати з 1 січня 2018 року (3723 грн. проти 3200 грн.)  на 16,34% , прожиткового мінімуму для працездатних осіб (1762 грн. проти 1600 грн.) на 10,13 % у порівнянні з відповідним періодом 2017 року (законопроект від 15.09.2017р. № 7000 «Про державний бюджет на 2018 рік»), масове скорочення працівників філії ХОКП «ДРІТ» «КПТМ», у липні – серпні 248 осіб; переведення у дільницю Виробничий підрозділ «Куп’янське будівельно-монтажне експлуатаційне управління» регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Українська залізниця» з липня 218 осіб; дані проведеного УПСЗН моніторингу з праці за 9 місяців, заплановане скорочення закладів охорони здоров’я та управлінь Куп’янської міської ради у 2018 році, створення сектору по дотриманню законодавства про працю  апарату Куп’янської міської ради, на працівників сектору буде покладено здійснення контрольних повноважень передбачених ч. 3 ст. 34 Закону України «про місцеве самоврядування в Україні» та завершення мораторію на проведення у 2017 році перевірок було розраховано прогнозні дані щодо Фонду оплати праці штатних працівників на 2017 та 2018 роки.

 

Показники Факт 2016р. Очікувані 2017р. Прогноз 2018р. % 2018/2017р.р
1. Середньооблікова кількість працівників, осіб 12555 11667 11459 98,2
2. Середньомісячна заробітна плата штатних працівників, грн. 4351 6134 7136 116,3
3. Фонд оплати праці, грн.. 655521660 858784536 981257088 114,3

 

Баланс трудових ресурсів

(до проекту соціально-економічного розвитку міста на 2018рік)

Показники Одиниця виміру Факт 2016р. Очікуване 2017р. Прогноз 2018р.
Населення та ринок праці
Середньорічна чисельність наявного населення тис. чол. 56,5 55,9 55,9
Чисельність економічно-активного населення тис. чол. 27,5 27,4 27,2
в т. ч.:
працездатного віку тис. чол. 26,7 26,5 26,3
Чисельність працівників у віці 15-70 років, зайнятих економічною діяльністю, всього тис. чол. 25,0 24,9 24,9
з них:
на підприємствах ,організаціях, установах всіх форм організації та власності тис. чол. 12,9 11,7 11,5
у сільському господарстві тис. чол.
Чисельність безробітного населення (за методологією МОП)  чол. 1940 1985 1995
Рівень безробіття (за методологією МОП) % 7,1 7,2 7,3
Кількість створених нових робочих місць в усіх сферах економічної діяльності –  всього місць 862 540 500
Кількість легалізованих робочих місць місць 38 0 50
Рівень виконання планових показників по створенню нових робочих місць % 191,6 112,5 100,0
Кількість зайнятих працівників у малому підприємництві чол. 5630 5407 5500
Кількість  створених нових робочих місць за рахунок малого підприємництва місць 349 324 325

 

Фонд оплати праці

Показники Факт 2016р. Очікувані 2017р. Прогноз 2018р. % 2018/2017р.р.
1 Середньооблікова кількість працівників, осіб 12555 11667 11459 98,2
2 Середньомісячна заробітна плата штатних працівників, грн. 4351 6134 7136 116,3
3 Фонд оплати праці, грн.* 655521660 858784536 981257088 114,3
4 Кількість зайнятих працівників у малому підприємництві, осіб 5630 5407 5500 101,7
5. Середньомісячна заробітна плата, грн. 1450 3210 3725 116,0
6. Фонд оплати праці, грн.** 97962000 208277640 245850000 118,0
Всього фонд оплати праці, грн. 753483660 1067062176 1227107088 115,0

* по юридичних особах та відокремлених підрозділах юридичних осіб із кількістю найманих працівників 10 і більше осіб

** зайнятих у малому підприємництві

Прогнозний обсяг ФОП на 2018 рік розраховано в розмірі 1227107,0,0 тис.грн. (темп зростання у порівнянні з 2017 роком становитиме 115,0 відсотка), при цьому середньооблікова кількість штатних працівників  становитиме 11459 осіб (зменшення на 208 осіб),  середньомісячна заробітна плата становитиме 7136,0 грн. (збільшення на 1002,0 грн., або 116,34 відсотка).

Збільшенню надходжень податку на доходи фізичних осіб сприятиме подальше зростання середньомісячної заробітної плати, як шляхом збільшення продуктивності праці, так і за рахунок легалізації виплати заробітної плати.

 

Динаміка надходження податку на доходи фізичних осіб

(тис.грн.)

Очікувані надходження в 2017 р.(60%) Проект 2018р.(60%)
Контингент надходжень 192351,7 227617,1
Надходження до міського бюджету 115411,0 136570,3
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати (КБК 11010100) 110000,0 128970,3
Податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами (КБК 11010200) 2101,0 4200,0
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата (КБК 11010400) 290,0 340,0
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування (КБК 11010500) 2975,0 3000,0
Податок на доходи фізичних осіб із суми пенсійних виплат або щомісячного довічного грошового утримання, що оподатковуються відповідно до підпункту 164.2.19 пункту 164.2 статті 164 Податкового кодексу (КБК 11010900) 45,0 60,0

 

Податок на прибуток підприємств комунальної власності.

Прогноз надходження податку на прибуток підприємств комунальної власності до міського бюджету в 2018 році визначено в сумі 60,0,0 тис.грн., що на 4,7 тис.грн. більше від очікуваного виконання за 2017 рік і враховує:

– ставку податку на прибуток підприємств на рівні 18 відсотків;

– динаміку надходжень за попередні роки;

– прогноз фінансових результатів комунальних підприємств на 01.01.2018 року;

Податок на прибуток підприємств комунальної власності у 2017 році сплатили 6 підприємств в сумі 55,3 тис.грн., в т.ч.: ЖКП- 9,2 тис.грн., Куп’янський міський ринок – 34,0 тис.грн., комбінат харчування – 5,7 тис.грн., БТІ – 4,2 тис.грн., телерадіокомпанія – 1,9 тис.грн., КП «Куп’янські міські теплові мережі» – 0,290 грн.

За результатами річного декларування прибуток, який підприємства отримали за 2016 рік, згідно законодавства сплачувався в І-му кварталі 2017 року.

За інформацією підприємств – платників податку на прибуток до кінця поточного року очікується отримати прибуток в обсягах, що не будуть значно відрізнятися від  фактично задекларованих за 2016 рік. Тобто, прогнозні показники міського бюджету на 2018 рік по податку на прибуток, майже,  на рівні очікуваних надходжень 2017 року. Остаточний показник буде обраховано після затвердження фінансових планів комунальних підприємств на 2018 рік.

Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

До бюджету міста Куп’янська починаючи з 2015 року зараховується акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

Об’єктом оподаткування є операції з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі м.Куп’янська підакцизних товарів.

До переліку підакцизних товарів відповідно до п.215.1 ст.215 Податкового кодексу України належать:

–           спирт етиловий та інші спиртові дистиляти, алкогольні напої,

пиво;

–           тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну;

–           пальне.

Базою оподаткування підакцизних товарів є вартісний показник реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (з податком на додану вартість).

З 1 січня 2017 року під поняття «реалізація суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів» підпадають лише операції з продажу пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну. Акцизний податок із роздрібного продажу пального скасовано: пп. 2 п. 1 р. І Закону України від 20.12.2016 р.

В доходах міського бюджету від початку  2017 року утворився блок внутрішніх податків на товари та послуги.

Відповідно до пункту 43 розділу VI “Прикінцевих та перехідних положень” Бюджетного кодексу України постановою Кабінету Міністрів України від 8 лютого 2017 року №96 «Деякі питання зарахування частини акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального до бюджетів місцевого самоврядування» із  змінами до неї, згідно Постанови КМУ від 20.08.2017р. №726 «Про внесення змін до постанови КМУ від 08.02.2017р.№96», затверджено Порядок зарахування частини акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального до бюджетів місцевого самоврядування та розмір частки для зарахування до бюджетів місцевого самоврядування частини акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального, яка для м.Куп’янська у першому півріччі 2017 р. становить 0,0010001549, у другому півріччі – 001178478.

З 1 січня 2018 року вступають в дію закони України від 17.11.2016 №1763-VІІІ «Про внесення змін до БКУ щодо удосконалення механізму фінансового забезпечення дорожньої галузі» та від 17.11.2016р. №1762-VІІІ «Про внесення змін до ЗУ «Про джерела фінансування дорожнього господарства України» щодо удосконалення механізму фінансування дорожньої галузі», відповідно до яких у складі спеціального фонду державного бюджету створюється Державний дорожній фонд.

Джерелами формування цього фонду визначено відрахування надходжень акцизного податку до міських бюджетів з вироблених в Україні та ввезених на митну територію України пального  і транспортних засобів, які зараховуються до спеціального фонду Державного бюджету України в такому розмірі:

  • у 2018 році – 50 відсотків;
  • у 2019 році – 75 відсотків;
  • з 2020 року – 100 відсотків.

Враховуючи динаміку щомісячних надходжень акцизного податку в 2017 році, а, також чинники, що можуть вплинути на рівень надходжень податку в наступному році за рахунок передбачуваного підвищення вартості підакцизних товарів за рахунок інфляційних процесів, росту споживчих цін у 2018 році в розмірі 107 відсотка, законодавчих змін, прогнозний показник по внутрішнім податкам на товари та послуги в 2018 році планується затвердити в сумі  9300,0 тис.грн., що менше від очікуваних 2017 року в сумі 12463,0 тис.грн.,  на 3163,0 тис.грн., або на 25,4 відсотка, в т.ч.:

  • акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) – 850,0 тис.грн., очікувані надходження у 2017 році – 1630,0 тис.грн.;
  • акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) – 3250,0 тис.грн., очікувані надходження у 2017 році – 6500,0 тис.грн.;
  • акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів  – 5200,0 тис.грн., очікувані надходження у 2017 році- 4333,0 тис.грн.

Станом на 01.11.2017р. на обліку в Салтівській ОДПІ зареєстровано 13 юридичних осіб та 110 ФОП- платника акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

Місцеві податки і збори.

До складу місцевих податків,  відповідно до змін, внесених до Податкового кодексу України,належать:

– податок на майно;

– єдиний податок.

До місцевих зборів належать:

– туристичний збір.

В міському бюджеті на 2018 рік місцеві податки заплановані в сумі 41322,0 тис.грн., або 21,8 відсотка від загального обсягу загального фонду міського бюджету. Від очікуваних надходжень 2017 року прогнозний обсяг місцевих податків і зборів є більшим на 4372,0 тис.грн.

Податок на майно.

Згідно ст.10 Податкового кодексу України податок на  майно належить до місцевих податків і складається з:

  • податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

–           транспортного податку;

–           плати за землю.

Прогнозний обсяг податку на майно в міському бюджеті на 2018 рік становить 21926,0 тис.грн., в т.ч. податок на майно – 3306,0 тис.грн.; плата за землю – 18500,0 тис.грн., в т.ч.: земельний податок з юридичних та фізичних осіб –7980,0 тис.грн., та орендна плата з юридичних та фізичних осіб – 10520,0 тис.грн.; транспортний податок з фізичних та юридичних осіб – 120,0 тис.грн.

Збільшення надходжень податку на майно в частині плати за землю зумовлено:

  • проведенням інвентаризації земельних ділянок, наданих у користування та оренду;
  • збільшенням площ щодо яких проведена грошова оцінка земель;
  • проведенням індексації нормативної грошової оцінки землі (відповідно до ст.289.1, 289.2 ПКУ «для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року, та не пізніше 15 січня поточного року забезпечують інформування центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, і власників землі та землекористувачів про щорічну індексацію нормативної грошової оцінки земель»);

 

  • переглядом укладених угод на оренду землі та розміру орендної плати;

 

  • З 01 січня 2016 року в м.Куп’янську застосовується нова нормативна грошова оцінка земель міста Куп’янськ, смт. Куп’янськ – Вузловий, смт. Ківшарівка, затверджена рішенням LVІІ сесії VI скликання Куп’янської міської ради №1363-VІ від 12 вересня 2014 року, згідно якого базова вартість одного квадратного метра земель м.Куп’янськ становить 124,20 грн. (попередня базова вартість, встановлена в 2011 році складала 83,50 грн. за один квадратний метр, тобто збільшення вартості в 1,48 рази).

В результаті вищенаведеного темп надходжень плати за землю в 2017 році у порівнянні з  2016 роком по м.Куп’янську збільшився в 1,09 рази.

Єдиний податок.

Відповідно до реформованого бюджетного та податкового законодавств з 01 січня 2015 року єдиний податок  належить до складу місцевих податків загального фонду міських бюджетів. Згідно з Законом України від 04.11.2011 № 4014-IV «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності», починаючи з 2012 року, до місцевих бюджетів зараховується єдиний податок у розмірі 100 відсотків.

Прогноз обсягу надходжень єдиного податку на 2018 рік становить 19390,0 тис. грн., що більше від очікуваних надходжень 2017 року на 2940,0 грн.

Порядок обчислення та сплати єдиного податку на території м.Куп’янська в 2017 році затверджено рішенням ХХІV сесії VІІ скликання КМР від 24.02.2017р. №448-VІІ “Про внесення змін до рішення ХХІІІ сесії Куп’янської міської ради VII скликання від  27. 01. 2017 року № 447 -VII «Про місцеві податки» (нова редакція).

У проекті бюджету на 2018 рік з 1 січня передбачено прожитковий мінімум для працездатних осіб на рівні 1762 грн, а мінімальна зарплата  –3723 грн. Ці показники важливі, оскільки саме на їх базі розраховується сума єдиного податку.

Ставки єдиного податку встановлені п. 293.1 Податкового кодексу:

– для першої групи платників єдиного податку – у відсотках (фіксовані ставки) до розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року (1762 грн);

– для другої групи – у відсотках (фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року (3723 грн);

– третьої групи – у відсотках до доходу (відсоткові ставки).

Тобто фіксовані ставки єдиного податку встановлюються сільськими, селищними та міськими радами для фізичних осіб – підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць (п. 293.2 ПКУ):

Ставки єдиного податку для четвертої групи встановлено:

– для ріллі, сіножатей і пасовищ (крім ріллі, сіножатей і пасовищ, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях, а також сільськогосподарських угідь, що перебувають в умовах закритого грунту) розмір ставок податку з одного гектара буде встановлюватися на рівні 0,95.

Всі чотири групи, а також критерії перебування на єдиному податку залишаються в 2018 році незмінними.

Спеціальний фонд міського бюджету.

Прогнозний показник надходжень спеціального фонду міського бюджету на 2018 рік визначено у розмірі  8476,2  тис.грн.(без урахування трансфертів),  що на 5524,0 тис.грн., або на 39,4 відсотка менше очікуваного його обсягу у 2017 році.

Відповідно до діючого бюджетного законодавства у складі спеціального фонду міського бюджету сформовано бюджет розвитку. У 2018 році очікуваний обсяг  бюджету розвитку складає 1100,0 тис.грн., що менше від очікуваних надходжень у 2017 році на 232,5 тис.грн.

У 2017 році фактичні надходження коштів від продажу землі складають 587,8 тис.грн., від надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 516,0 тис.грн. ( найбільшу сплату за пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної соціальної інфраструктури міста у 2017 році проведено щодо будівництва терміналу по відвантаженню зерна на залізничний транспорт по пл. Вокзаальна, 27 на суму 506,1 тис.грн.) .

Очікувані надходження коштів від відчуження майна в 2017 році складають 228,8 тис.грн.

Основними платежами спеціального фонду у 2018 році є власні надходження бюджетних установ, екологічний податок, кошти від продажу землі, від відчуження майна що відповідно становлять 84,3%, 2,6%, 7,0% та 4,7% від прогнозного показника доходів спеціального фонду місцевих бюджетів на 2018 рік.

Прогнозна сума власних надходжень на 2018 рік становить7151,2 тис. гривень.

Прогнозна сума екологічного податку на 2018 рік становить 223,0 тис. гривень.

Прогнозна сума коштів від продажу землі  на 2018 рік становить 600,0 тис. гривень.

Прогнозна сума коштів від відчуження майна  на 2018 рік становить 400,0 тис. гривень.

Прогнозна сума коштів від надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту на 2018 рік становить 100,0 тис. гривень.

  • Використання бюджетних коштів в основних сферах діяльності

В цілому видаткова частина міського бюджету становить 461 925,4 тис. грн., в тому числі видатки загального фонду – 453 449,2 тис. грн., спеціального фонду – 8 476,2 тис. грн., що менше загального обсягу видатків поточного року на 13,8 відсотків.

При плануванні видаткової частини бюджету міста основною метою було збереження соціальної спрямованості міського бюджету для забезпечення фінансування гарантованих державою конституційних та законодавчих норм, а також розвиток соціальної та транспортної інфраструктури міста у відповідності до міських цільових програм.

Видатки загального фонду складають  453 449,2 тис. грн., з них:

  • видатки за рахунок власного ресурсу загального фонду міського бюджету – 189 755,4 тис. грн.;
  • видатки за рахунок субвенцій з державного бюджету – 263 693,8 тис. грн.

В тому числі у витратах загального фонду міського бюджету передбачені кошти на виконання заходів міських цільових програм.

Органи місцевого самоврядування.

Видатки на забезпечення діяльності виконавчих органів Куп’янської міської ради на 2018 рік плануються в сумі -32 769,8 тис. грн.

На оплату праці з нарахуваннями 217 штатних одиниць виконавчих органів Куп’янської міської ради передбачається 28 938,9 тис. грн., що забезпечує потребу відповідно до діючих нормативних актів, які регламентують умови і розміри оплати праці в органах місцевого самоврядування в повному обсязі.

Потреба в коштах на придбання предметів постачання і матеріалів, оплату послуг та інші поточні видатки, необхідних для забезпечення повноцінного функціонування виконавчих органів міста, обрахована на 2018 рік з урахуванням підвищення індексу споживчих цін 7,0 % і складає  – 2 378,0 тис.грн.

Для забезпечення оплати за спожиті комунальні послуги та енергоносії по виконавчих органах міста передбачається 1452,9 тис. грн. (обсяги коштів, які передбачені у бюджеті 2018 року складають 90% від повної потреби, урахуванням заходів по енергозбереженню та економії енергоресурсів).

Освіта.

На виконання заходів «Міської комплексної програми розвитку гуманітарної сфери  м. Куп’янська на 2016-2018 роки» у 2018 році планується спрямувати  130500,7 тис. грн., у тому числі по загальному фонду 126472,7 тис. грн. та  4028,0 тис. грн. за рахунок власних надходжень бюджетних установ по спеціальному фонду .

Загальна штатна чисельність працівників закладів освіти складає 1215,87 одиниць, у тому числі адміністративного персоналу – 48,0 одиниць, педагогічного персоналу – 653,89 одиниць, спеціалістів – 123,75 одиниць, технічного персоналу – 390,23 одиниць.

У 2018 році так як і у 2017 році  фінансування всіх поточних видатків планується  з місцевого бюджету (крім видатків на оплату праці педагогічних працівників) по загальноосвітніх навчальних закладах.

Таким чином, держава за рахунок коштів субвенції забезпечує лише виплату заробітної плати педагогічним працівникам. Всі інші видатки у сфері освіти мають фінансуватися за рахунок коштів міського бюджету.

Обсяг освітньої субвенції доведений Міністерством фінансів України на 2018 рік і включений до проекту державного бюджету на І читання складає 51556,1 тис.грн., з них на:

оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів  тис. грн.

Освітня субвенція не  забезпечує у повному обсязі видатками на виконання делегованих повноважень по галузі «Освіта».

Обсяги видатків на оплату праці працівників обраховані виходячи з тарифних розрядів ЄТС на 2018 рік, підвищення розміру мінімальної заробітної плати протягом року, індексації заробітної плати працівників. В структуру місячного фонду заробітної плати включені підвищення, надбавки та доплати, що носять обов’язковий характер.

Згідно статті 57 Закону України «Про освіту» в розрахунках передбачена виплата допомоги на оздоровлення в розмірі посадового окладу та щорічна грошова винагорода педагогічним працівникам за сумлінну працю та зразкове виконання обов’язків у розмірі 10 відсотків посадового окладу (ставки заробітної плати) з урахуванням підвищень.

З міського бюджету на утримання загальноосвітніх навчальних закладів планується спрямувати кошти у сумі 29 227,0 тис. грн., а саме: на заробітну плату обслуговуючого персоналу – 13931,7 тис. грн., оплату енергоносіїв – 14 375,1 тис.грн., для придбання медикаментів – 31,5 тис. грн. та на інші поточні видатки – 888,7 тис. грн.

Ці витрати є додатковим навантаженням на міський бюджет у 2018 році. У попередніх роках з державного бюджету надавався відповідний фінансовий ресурс.

Видатки на харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів забезпечені в повному обсязі виключно за рахунок коштів міського бюджету. Потреба на безкоштовне харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій у 2018 році складає 5 627,8 тис. грн., з них на організацію відпочинкової зміни в денних пришкільних таборах – 196,0 тис.грн.

На харчування різних категорій дітей по дошкільних навчальних закладах планується спрямувати 1898,4 тис. грн. Загальна кількість вихованців у дошкільних навчальних закладах –  1596  дітей.

З урахуванням батьківської плати в сумі  2725,2 тис. грн., яка зараховується до спеціального фонду бюджету як власні надходження бюджетних установ, даний обсяг видатків дасть можливість забезпечити виконання натуральних норм

За рахунок власних доходів міського бюджету на дошкільну освіту та інші структурні підрозділи освіти спрямовано 74 072,6 тис. грн.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв по галузі передбачені в обсязі 21273,7 тис. грн., або 90 відсотків від потреби з урахуванням підвищення тарифів по індексу інфляції та заходів по енергозбереженню та економії енергоносіїв.

Охорона здоров’я.

На виконання заходів поточного характеру міської комплексної програми  «Здоров’я Куп’янщини на 2018 рік» у 2018 році планується спрямувати 68670,3 тис. грн. у тому числі за рахунок коштів місцевого бюджету 14629,2тис.грн. та за рахунок субвенції -54041,1 тис.грн.

За рахунок асигнувань на охорону здоров’я передбачається утримання установ, а саме:

–           КЗОЗ «Куп’янська центральна міська лікарня»

–           КЗ « Куп’янська міська лікарня»

–           КНП «Центр первинної медичної допомоги»

–           КНП «Куп’янська міська залізнична поліклініка»

В проекті рішення обсяги видатків на охорону здоров’я визначені  проектом Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» прийнятому у І читанні. Обсяг медичної субвенції на охорону здоров’я Міністерством фінансів України визначений з урахуванням чисельності наявного населення міста станом на 01.01.2017 у кількості 56454 осіб та переадресації обсягу субвенції з бюджету Куп’янського району на фінансування сільської мережі. З урахуванням коригуючих коефіцієнтів витрат на одного жителя розрахунковий обсяг субвенції складає 52653,1 тис. грн., що на 14695,2 тис. грн., менше  обсягу медичної субвенції 2017 року.( в проекті не врахована  субвенція на первинну медичну допомогу).

Зростання нормативу фінансової забезпеченості у 2018 році лише частково компенсує дефіцит коштів галузі, який мав місце у попередніх роках. Разом з тим, з урахуванням росту заробітної плати на 16,3 % та інфляційних процесів кошти медичної субвенції не покривають всіх потреб галузі при тому, що видатки на  оплату комунальних послуг та енергоносіїв  з 2017 року передані  на фінансування за рахунок коштів  місцевого бюджету. В проекті бюджету на  2018 рік  потреба по енергоносіям забезпечена на 90%, з урахуванням заходів по енергозбереженню та економії енергоресурсів (14629,2 тис. грн.).На виконання пункту 4 статті 77 Бюджетного кодексу України у проекті бюджету на оплату праці з нарахуваннями планується спрямувати 92,5% обсягу медичної субвенції у сумі 48707,8  тис. грн.

Відповідно до проекту бюджету на 2018 рік штатна чисельність по закладам охорони здоров’я складає 1556,75 штатних одиниць, яка за рахунок коштів,  затверджених у міському бюджеті на 2018 рік не може утримуватися в повному обсязі, що створює в 2018 році незабезпеченість по відповідній галузі.

З метою безумовного виконання вимог статті 77 БКУ у частині забезпечення в першочерговому порядку потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ, на проведення розрахунків за спожиті енергоносії  буде розроблений та затверджений виконавчим комітетом Куп’янської міської ради  план  заходів на 2018 рік щодо наповнення міського бюджету, економного і раціонального використання бюджетних коштів, яким передбачається здійснення заходів щодо зменшення  ФЗП по галузі «Охорона здоров’я»  за рахунок відпусток без збереження заробітної плати, платних медоглядів, зменшення виплати надбавок  та забезпечення знижки натуральних та вартісних витрат на енергоносії, що споживаються закладами охорони здоров’я, встановлення лімітів споживання енергоносіїв по натуральних показниках для кожного закладу, виходячи з обсягів  відповідних бюджетних асигнувань на рік, економного та раціонального використання коштів міського бюджету (жорсткий режими  економного використання енергоносіїв). Крім того планується проведення реорганізації медичних закладів, яка приведе до скорочення штатної чисельності на кінець року, що дасть можливість утримувати  відповідну мережу  за рахунок доведених бюджетних асигнувань.

Однак, і при цьому видатки на оплату праці медичних працівників будуть не забезпеченні асигнуваннями на заробітну плату в розмірі , що становить  приблизно  4 місячних фонди оплати праці.

 

АНАЛІЗ

видатків загального фонду міського бюджету за 2016-2017 роки та
прогнозних показників на 2018 рік (перше читання Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік») по галузі “Охорона здоров’я”

тис.грн

Найменування видатків за бюджетною класифікацією Затверджено з урахуванням змін на 2016 рік Очікуване виконання у 2017 році Видатки на утримання у 2018 році Відхилення
+(-) %
1 2 3 4 5=4-3 6=4/3*100
Лікарні 62783,6 73628,3 60578,0 -13050,3 82,3
Поліклініки та амбулаторії 4157,0  5514,0 4579,3 -934,7 83,0
Фельдшерсько-акушерські  пункти 581,4 0,00  0,00 0,00  0,00
КНП Центри  первинної медико-санітарної допомоги 8200,5  22728,7 2125,0 -20603,7 9,3
Інші заходи по охороні здоров’я 2210,9 4452,9 1388,0 -3064,9 31,2
Всього видатків  75722,9   106323,9  68670,3 -37653,6 64,6

 

 В першому читанні Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік в медичній субвенції не враховані видатки на утримання  первинної медичної допомоги.

Соціальний захист та соціальне забезпечення.

3 метою соціального захисту та соціального забезпечення міста Куп’янська міською радою передбачається:

– комплексна Програма соціального захисту населення м. Куп’янська  на 2018 рік;

– програма соціальної підтримки учасників антитерористичної операції м. Куп’янська на 2018 рік.

На виконання Комплексної Програми соціального захисту населення м. Куп’янська  на 2018 рік передбачається  174702,5 тис. грн., у тому числі на заходи:

1.Забезпечення надання одноразової матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення, інвалідам загального від загального захворювання та з дитинства, ветеранам війни та праці, дітям війни, багатодітним сім’ям та особам, які потрапили в скрутне матеріальне становище;  інвалідам І,ІІ,ІІІ групи та учасникам бойових дій до Дня Перемоги у Великій Вітчизняній війні, учасникам антитерористичної операції та сім’ям загиблих воїнів – 199,3тис. грн.;

2.Забезпечення надання одноразової матеріальної допомоги на поховання громадян, які на момент смерті тимчасово не працювали та  не знаходилися на обліку в центрі зайнятості – 36,0тис. грн.

3.Забезпечення надання одноразової матеріальної допомоги до 32-ої річниці Чорнобильської катастрофи – 13,0 тис. грн.

  1. Забезпечення надання одноразової матеріальної допомоги УБД та членам сімей загиблих(померлих) УБД та інвалідів війни у зв’язку із Днем вшанування учасників бойових дій на території інших держав – 7,8 тис. грн.

5.Забезпечення виплати грошової компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку,  інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування, потребують стороннього догляду -26,8 тис. грн.

6.Забезпечення  фінансової підтримки громадським організаціям інвалідів і ветеранів – 37,2 тис.грн.

На виконання Програми соціальної підтримки учасників антитерористичної операції м. Куп’янська на 2018 рік  передбачається 148,0 тис. грн.

В проекті бюджету на 2018 рік заплановані видатки на організацію та проведення громадських робіт – 370,9 тис.грн.

У міському бюджеті на 2018 рік на власні повноваження по соціальному захисту та соціальному забезпеченню мешканців міста Куп’янськ передбачається  17449,9тис. грн.

На делеговані повноваження за рахунок субвенцій з державного бюджету на соціальний захист населення плануються видатки в сумі 157 252,6 тис.грн. (в обсягах, що доведені на І читання Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік»).

При цьому у 2018 році на фінансування місцевого бюджету  планується передати  видатки на оплату пільг н житлово-комунальні послуги окремим категоріям населення. Потреба  складає 9310,4 тис. грн., яку місто має забезпечити за рахунок коштів міського бюджету. В проекті бюджету на  2018 рік  потреба забезпечена на 50% (7144,9 тис. грн.).

В цілому по зведеному бюджету міста видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення на 2018 рік складають 174702,5 тис.грн. з урахуванням проекту державного бюджету у І читанні та 157 252,6 тис. грн., з урахуванням норм п.2 ст. 77 Бюджетного кодексу України (в обсягах міжбюджетних трансфертів на 2017 рік).

На утримання територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) пропонується спрямувати  9195,3 тис. грн., у тому числі по загальному фонду 8965,7 тис.грн., що більше очікуваного виконання у 2017 році на 1184,2 тис. три., або на 15,2 відсотків і забезпечує потребу установи в повному обсязі.

Штатна чисельність центру становить 139,75 одиниць, у тому числі: керівний склад — 1 одиниці, середній медичний персонал – 3 одиниці, спеціалісти — 28,75 одиниць, соціальні робітники та інший персонал – 107 одиниці, які обслуговують 4868 особи.

Видатки на заробітну плату з нарахуваннями по установі складають 8649,7 тис. три., або на 14,8 відсотків більше, порівняно з 2017 роком.

Фонд оплати праці працівникам міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) міської ради обрахований відповідно до вимог наказу Міністерства праці та соціальної політики України та Міністерства охорони здоров’я України від 05.10.2005 №308/519 “Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення» зі змінами та доповненнями.

Також, при розрахунку фонду оплати праці враховані вимоги наказу Міністерства соціальної політики України від 15.06.11 № 239 “Про затвердження Порядку виплати надбавки за вислугу років працівникам державних та комунальних установ соціального захисту населення”.

Враховано доплату за обслуговування осіб із значно зниженою рухомою активністю та ліжкових хворих.

Кошти на оплату комунальних послуг та енергоносіїв передбачені в обсязі 90%, або 215,5 тис. грн., виходячи з потреби установи та з урахуванням очікуваного зростання тарифів на енергоносії та заходів по економії енергоресурсів.

В розрахунках на утримання територіального центру враховані видатки на утримання соціального авто у сумі 100,5 тис. грн.

Культура і мистецтво.

На виконання заходів міської «Комплексної програми розвитку гуманітарної сфери міста Куп’янська на 2016-2018 роки» у 2018 році пропонується спрямувати 18749,7 тис.грн., в тому числі: по загальному фонду – 18095,1 тис.грн. та за рахунок власних надходжень бюджетних установ 654,6  тис.грн.

В порівнянні з 2017 роком обсяг видатків загального фонду бюджету на галузь збільшено на  20,6 %.

За рахунок бюджетних коштів передбачається утримання 10 установ культури: 3-х шкіл естетичного виховання дітей, міського краєзнавчого музею, Палацу культури, міського парку культури і відпочинку, 3-х міських бібліотек та централізованої бухгалтерії. Загальна штатна чисельність працюючих в установах складає 206,97 одиниць, з яких 1 утримується за рахунок коштів спеціального фонду.

Обсяг асигнувань на заробітну плату з нарахуваннями по загальному і спеціальному фонду обраховано в діючих умовах оплати праці і становить 14078,5 тис.грн., що забезпечує оплату праці з урахуванням росту розміру посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки та індексації заробітної плати працівників відповідно до Закону України “Про індексацію грошових доходів населення”.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв передбачено в сумі 3416,9 тис.грн., з них по загальному фонду 3306,7 тис. грн., по спеціальному фонду 110,2 тис.грн., які забезпечують потребу галузі на 90% з урахуванням підвищення тарифів.

На проведення культурно-мистецьких заходів у місті планується спрямувати 364,1   тис.грн.


Фізична культура та спорт.

На виконання заходів поточного характеру «Комплексної програми розвитку гуманітарної сфери міста Куп’янська на 2016-2018 роки» у 2018 році пропонується спрямувати 6130,4 тис. гри., що більше минулорічного на  10,7 відсотки і забезпечує потребу в повному обсязі.

За рахунок виділених асигнувань планується утримання:

– дитячо-юнацькі спортивні школи;

– проведення навчально-тренувальних зборів та змагань;

– фінансова підтримка спортивних споруд.

У ДЮСШ навчається 786 дітей, штатна чисельність працівників становить 50,25 одиниці, у тому числі тренерів- викладачів – 28 штатних одиниць, штатна чисельність працівників Яхт клубу «Оскіл» та КУФКС «Спорт для всіх – «Спартак» -24,0 штатні посади, у тому числі тренерів- викладачів – 2 посади.

Видатки на заробітну плату з нарахуваннями складають 3142,7 тис. грн., що  на 22,6  відсотки більше, порівняно з 2017 роком.

Обсяги видатків на оплату праці працівників обраховані виходячи з тарифного розряду ЄТС, підвищення розміру мінімальної заробітної плати протягом року, індексації заробітної плати працівників. В структуру місячного фонду зарплати включені підвищення, надбавки та доплати, що носять обов’язковий характер.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, які розраховано виходячи з реальної потреби установ в натуральних одиницях із застосуванням прогнозного підвищення тарифів, складають 474,4 тис.грн., або 90 %.

В поточних видатках враховано потребу на послуги зв’язку, проведення невідкладних поточних ремонтів, виконання першочергових протипожежних заходів, харчування учасників змагань та забезпечення проведення навчально-тренувальних зборів для підготовки спортсменів до участі у всеукраїнських змаганнях -188,1 тис.грн.

В цілому на фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл передбачено видатки в сумі 3805,2 тис.грн.

За рахунок загального фонду міського бюджету в 2017 році на реалізацію заходів по галузі фізичної культури і спорту планується спрямувати 2264,9 тис. грн., що на 16,2 відсотки більше 2017 року.

За рахунок передбачених видатків планується провести 45 спортивних заходів та залучити 750 учасників.

Житлове господарство.

На виконання поточних заходів, передбачених в Програмі розвитку житлово – комунального господарства  та благоустрою м.Куп’янська на 2018 рік в проекті  міського бюджету на 2018 рік заплановано видатки загального фонду в сумі 14240,8 тис.грн. Обсяг видатків в порівнянні з уточненим планом попереднього року збільшено на 966,0 тис.грн. або на 107,3%.

Обсяг видатків у сфері житлово-експлуатаційного господарства в 2018 році становить 3642,9 тис.грн.

Кошти планується спрямувати на :

– придбання матеріалів для поточного ремонту покрівель – 100,0 тис.грн.;

– придбання матеріалів для поточного ремонту ліфтів – 100,0 тис.грн.;

-дератизація та дезинфекція підвальних приміщень житлових будинків – 15,0тис.грн.

– поточний ремонт житлового фонду м.Куп’янськ, смт.Ківшарівка, та смт. Куп’янськ-Вузловий – 2592,9 тис.грн.;

– експертиза та електровимірювання  ліфтів житлових будинків м.Куп’янськ, смт.Ківшарівка, та смт. Куп’янськ-Вузловий – 100,0 тис.грн.;

– проведення електровимірювань по житловим будинкам м.Куп’янськ, смт.Ківшарівка, та смт. Куп’янськ-Вузловий – 85,0 тис.грн.;

– утримання служб чергових, реєстраторів- 227,0тис.грн;

– придбання матеріалів та інструментів для проведення поточних ремонтів житлового фонду та  проведення поточного ремонту ліфтів м.Куп’янськ-423,0тис.грн;

Кошти на водопровідно-каналізаційне господарство  в обсязі 241,8 тис. грн. планується спрямувати на:

– придбання пожежних гідрантів- 42,0тис.грн;

– придбання матеріалів для проведення ремонтів  водопровідно-каналізаційних мереж м.Куп’янськ, смт.Ківшарівка, та смт. Куп’янськ-Вузловий – 199,8 тис.грн.

Комунальне господарство.

На виконання заходів Програми розвитку житлово – комунального господарства та благоустрою м. Куп‘янська  на 2018 рік, з метою забезпечення належного технічного стану об’єктів благоустрою міста, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля, забезпечення належної та безперебійної роботи комунальних служб міста та реалізації інших заходів в 2018 році планується спрямувати за рахунок загального фонду міського бюджету 10356,1 тис.грн.

Витрати на дану мету з урахуванням зростання тарифів на енергоносії, вартість паливно-мастильних матеріалів та загальних інфляційних процесів збільшено на 1204,7 тис.грн. або на 13,2 відсотка.

Видатки по благоустрою включають:

– обстеження акваторії дна місць масового відпочинку -12,0тис.грн.

-кошти на розрахунки за електроенергію для освітлення вулиць міста – 963,7 тис.грн.;

– послуги з озеленення (покіс, трави, впорядкування клумб, видалення аварійних та фаутних дерев) м. Куп‘янськ, смт. Ківшарівка, сел. Куп‘янськ Вузловий – 800 тис. грн.;

– придбання посадкового матеріалу (квітів) – 70,0 тис. грн.;

– придбання люків – 120,0 тис. грн.;

– придбання вуличних лавок – 50,0 тис. грн.;

– придбання святкової ілюмінації, інформаційних стендів, інших конструкцій – 10,0 тис. грн.;

– поховання невідомих та одиноких громадян – 20,0 тис. грн.;

– поточний ремонт малих архітектурних форм (павільйони зупинок громадського транспорту, огорож, сходи, інші об‘єкти), монтаж та демонтаж об‘єктів благоустрою та інші послуги з благоустрою – 170,0 тис. грн.;

-утримання  кладовищ –  359,9 тис.грн.;

– санітарне утримання м. Куп‘янська, смт Ківшарівка та смт Куп‘янськ – Вузловий – 4920,8 тис. грн.;

– придбання матеріалів та електротоварів для приєднання мереж вуличного освітлення до вузлів обліку та відновлення існуючих ліній вуличного освітлення – 450,00 тис. грн.;

– придбання контейнерів ТПВ, урн для сміття та інших металевих виробів – 166,0 тис. грн.;

– інше придбання (збірник «Ціноутворення», мішки) – 5,0 тис. грн.;

– розчистка русел річок та прибережної смуги, обстеження акваторії дна місць масового відпочинку  – 35,0 тис. грн.;

– ліквідація несанкціонованих смітників, дератизація та дезінфекція – 50,0 тис. грн.;

– прочистка дренажної каналізаційної мережі – 50,0 тис. грн.;

– поточний ремонт пам‘ятників м. Куп‘янська та смт. Ківшарівка , благоустройство скверу  смт.Ківшарівка– 200,0 тис. грн.;

– послуги з перевезення вантажів та послуг спецтехніки – 199,0 тис. грн.;

– проведення електровимірювань, заміна приладів обліку електроенергії, тощо – 6,0 тис. грн.;

– сплату податків, держмита – 534,6тис. грн.;

– сплату послуг водопостачання та газу – 10,7 тис. грн.;

– інші послуги  ( лабораторні випробування води, повітря, грунту, програмне забезпечення, оцінка об‘єктів комунальної власності, переоформлення транспортних засобів, аудит тощо) – 50,0 тис. грн.

– регулювання чисельності безпритульних тварин -50,0 тис.грн.

– поточний ремонт об’єктів вуличного освітлення – 70,0тис.грн.

– видалення аварійних та фаутних дерев м. Куп‘янськ, смт. Ківшарівка та с. Куп‘янськ – Вузловий – 199,0 тис.грн.

– утримання об’єктів вуличного освітлення м. Куп‘янськ, смт. Ківшарівка та с. Куп‘янськ – Вузловий –  784,4тис.грн.

Транспорт. Дорожнє господарство.

На виконання поточних заходів, передбачених в Програмі розвитку житлово – комунального господарства  та благоустрою м.Куп’янська, організації безпеки руху транспорту та пішоходів в м. Куп’янськ при затвердженні  проекту міського бюджету на 2018 рік заплановано видатки загального фонду в сумі 5763,7 тис.грн. Обсяг видатків в порівнянні з уточненим планом попереднього року зменшено на 771,8  тис.грн.

Зазначені кошти в 2018 році заплановано спрямувати на :

– утримання  та  поточний  ремонт автомобільних доріг м.Куп’янськ, смт.Ківшарівка та смт.Куп’янськ-Вузловий – 5763,7 тис.грн. на 771,8 тис.грн. менше, що складає 88,2 відсотка в порівнянні з 2017 роком.


Резервний фонд.

Відповідно до статті 24 Бюджетного кодексу України в міському бюджеті планується резервний фонд в сумі 200,0 тис.грн., що не перевищує одного відсотка обсягу видатків загального фонду міського бюджету.

Резервний фонд бюджету формується для здійснення непередбачених видатків, що не мають постійного характеру і не могли бути передбачені під час складання проекту бюджету.

Порядок використання коштів резервного фонду бюджету затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 N 415.

Розподіл резервного фонду міського бюджету проводиться за рішенням виконавчого комітету міської ради.

Кошти резервного фонду бюджету можуть використовуватися на здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального характеру, заходів, пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також інших непередбачених заходів.

Бюджет розвитку.

З урахуванням показників міських цільових програм та програми  соціально-економічного  розвитку м. Куп’янська на 2018 рік за рахунок власного ресурсу на витрати бюджету розвитку спрямовано 1100,0 тис.грн., в тому числі за рахунок :

–    власних доходів бюджету розвитку – 1100,0 тис.грн.

 

 

 

 

 

 

Be the first to comment on "Виконком прийняв свої рішення"

Leave a comment

Your email address will not be published.

*