Йде гризня за контроль над автоперевізками ?

Гголовнаа

Черговий провал в роботі команди Остапчука стався на фронті автобусних перевезень.

Одразу на два маршрути №6 і № 14 цього тижня не вийшли автобуси.

В більшості своїй, заручниками цієї ситуації стали мешканці мікрорайону Ювілейний.

Доїхати до північної околиці міста вони тепер можуть лише з пересадками. І то в ущерть переповнених маршрутках інших направлень. Особливо це відчувають на собі люди в години пік.

Що трапилось?

Формально – у діючого перевізника саме цього тижня завершилися строки тимчасових договорів на обслуговування цих маршрутів.

Але, як стало відомо, у владі міста просто розпочалася боротьба за перерозподіл контролю над грошовими потоками. І тут їм потрібні такі слухняні перевізники, хто буде ділитися з “кришуючими”.

Хронологія подій була така.

Міський виконавчий комітет вже двічі оголошував конкурс на укладення постійних договорів на ці маршрути. І двічі сам його й відміняв, бо не було головного документу – затвердженої мережі маршрутів міста.

А хто ту мережу має затвердити?  Та той самий міськвиконком!

Управління економіки подавало на розгляд цього закритого «Клубу своїх людей» вже 3 варіанти мережі маршрутів міста. Але виконком жодного не прийняв і іншого не запропонував!

Поступово наближався час «Х», але ні Володимир Занік, ні числені заступники міського голови так нічого й не зробили. Хто там з них тепер курирує цей напрямок?

В результаті страждають люди. Та кого те бентежить?

Що робити?

Серед варіантів вирішення такого становища є тільки тимчасове ушільнення графіка роботи іншого маршруту, який іде з мікрорайону на північ міста, а саме вул. Лесі Українки – трест  Промбуд-3. Там вже пущено додаткову маршрутку.

Але і це можливо робити лише на три дні, а потім знову перезатверджувати ці зміни.

А виконком просто повинен терміново затвердити мережу маршрутів, потім оголосити конкурс серед перевізників і тільки після його проведення рух транспорту стане постійним.

Кажуть, що до мережі можуть додати новий маршрут. З новою назвою, наприклад:  ” трест Промбуд-3 – школа №4″. Тоді на його обслуговування укладуть тимчасовий договір з ким потрібно, і поступово колишній маршрут просто задушать.

Хто винен?

Винних в цій остапчуковій компанії небуває.  У них там кругом всі “свої”.  А може відіграються для виду на комусь зі звичайних клерків.

І не факт, що ділки у владі міста, які намагаються підім’яти під себе цей жирний кусок міської економіки, це зроблять у максимально стислі строки.

Адже боротьба і серед деяких безсоромних членів «Клубу своїх людей» триває.

Далі, як говорять обізнані люди, їх ціллю можуть стати і інші маршрути, особливо Ківшарівські.

Стає ще більш зрозумілим, чому команда Остапчука страшенно боїться розширити кількість членів міськвиконкому за рахунок небайдужих людей.

Бо тоді про підкилимні міжсобойчики узнають виборці.

І всі ті «бескоштовні» концерти, гірки-гойдалки з фонтанами не спрацюють, а куп’янчани можуть «неправильно» проголосувати на чергових виборах.

 P.S.

Сьогодні, після кількоденного знущання з людей, на офіційному сайті нарешті з’явилася об’ява про те, що 16 березня о 10-00 відбудеться позачергове засідання міськвиконкому.

Як оголошено:  ” З вирішення питання автобусного перевезення пасажирів транспортом загального користування в напрямку “м-н Ювілейний – Промбуд-3″.

Цікаво, вистачить у них глузду розглянути і інше питання, що дуже обурює людей –  в місті вже кілька днів не вивозиться сміття. Сміттєвоз знову зламався…

Be the first to comment on "Йде гризня за контроль над автоперевізками ?"

Leave a comment

Your email address will not be published.

*