У поганих господарів все безхазяйне

Дордордороги

Минулого тижня в міськвиконкомі нібито радилися з громадою з приводу того, які дороги потрібно ремонтувати цього року.

Чому нібито? А тому, що вони вже самі вирішили, що робити.

І знову влада виглядала дуже блідо на фоні розсерджених людей, для яких небайдужа доля міста.

Вперше поговорити про дороги запросили й перевізників, людей, які щодня мордують свої автобуси на тих дорогах. І вони, на відміну від бюрократів, називали речі своїми іменами, адже більшість доріг, навіть ті, що ремонтувалися минулого року – в жалюгідному стані.

Дефіцит водіїв пов’язаний з розбитими дорогами

Однією з причин чому водії не хочуть працювати на маршрутках і автобусах це саме стан доріг. І справа не лише в тому, що їм доводиться багато часу ремонтувати розбиті машини. Головне це персональна відповідальність за життя і здоров’я пасажирів. А з такими шляхами водії не можуть їх забезпечити.

Звісно, що до такого стану дороги довели не за один рік. І це питання нормальної комунальної логістики має стати стратегічним для Куп’янська.

Для цього керівництво міста повинно мати сильну волю та уміння комплексно вирішувати проблеми не на користь своїх політичних інтересів і власних гаманців.

А у нас все навпаки. Ні волі, ні злагодженості у компанії куп’янських «відродженців» немає.

Нічійна дорога на Ківшарівку

Як приклад – дорога на Ківшарівку на відтинку від м’ясокомбінату до автобусної зупинки «Восточна».

Ця дорога вже доводить до сказу всіх водіїв. І коли перевізник Олександр Капленко звернувся до Заніка, чому там роками нічого не ремонтується, той відповів, що той шматок безхазяйний. Тобто нічий. І відповідно місто не має права вкладати бюджетні кошти на його утримання.

На це Капленко запитав, а чому тоді роками цей шматок дороги таки входить до міських маршрутів до Ківшарівки. Може варто тоді і возити пасажирів лише до цієї ділянки. І взагалі що робити перевізникам далі, адже машини там просто вбиваються?

Занік став розповідати, що він звертався в обласні структури, щоб саме вони відремонтували там дорогу. Але йому сказали, що опікуватися безхазяйним шляхом не будуть і запропонували місту взяти його у міську власність. Занік запевнив всіх присутніх, що винесе це питання на квітневу сесію міської ради і все стане законним.

Але надію на це одразу знищив заступник міського голови Андрій Козуб, який сказав, що там лише шляхове покриття безхазяйне. А от земля під ним належить Куп’янському району.  А це вже зовсім інше і досить складне питання.

Отже, міська влада навіть не оговорювала між собою ту ситуацію раніше і не розглядала числені звернення перевізників з цієї проблеми? І що буде далі?

Вантажівки пожирають мільйони на вул. 1 Травня

Просто анекдотичним виглядав діалог між Олександром Капленко і Володимиром Заніком щодо псування величезними вантажівками асфальтового покриття вулиці 1 Травня.

Почувши, що на ремонт цієї вулиці керівництво міста знову цього року планує витратити 1 млн. 102 тисячі грн, Капленко як справжній господар обурився.

Адже інтенсивний рух цією вулицею важковаговиків, які за місяць розчавлять вщент ті латки, призведе до того, що той мільйон буде просто викинуто на вітер.

Він запропонував терміново провести ремонт вулиці Садової, хоча б засипати найбільші баюри щебінкою. І попросити поліцію уважно контролювати, щоб важковаговики не їздили вулицею 1 травня.

На це Занік обурено парирував: «Яке у мене право заборонити тим вантажівкам їздити вулицею 1 травня, коли всі інші там їздять!?»

Капленко здивовано відповів, що це право владі дають Правила дорожнього руху! Адже там вже давно є знак, що забороняє проїзд вантажних автомобілів.

Тут Занік заявив, що «даїшників» він не може примусити там наводити порядок, адже вони йому не підпорядковані. Ось така «державницька» позиція у виконуючого обов’язки міського голови.

 Що далі?

Андрій Козуб завірив всіх присутніх, що вже на травневій сесії обласної ради буде виділено кошти з обласного бюджету на заміну комунікацій під вулицям Садова і Давидова-Лучицького. Ці роботи і гроші передбачають і відновлення дорожного покриття.

Але то питання дуже великого відтинку часу. Одні тендерні процедури затягнуться на все літо. А сезон ремонтних робіт вже у розпалі і скінчиться він дуже швидко. Тим більше у нас Куп’янська вже є лихий досвід таких “обласних” робіт на вул. Давидова Лучицького, де вже розпочинається третє літо суцільного бездоріжжя.

А ще на нараді  у виконкомі говорили про неякісний асфальт, який «варять» в Куп’янську.

Про те, що райавтодор цього літа на міських дорогах працювати не буде, бо у нього дуже багато замовлень по району.

Що ніхто з сусідніх районів не хоче працювати в нашому місті, бо скрізь місцеві бюджети значно зросли і вони не встигають їх освоювати.

А навести лад у власному виробництві асфальту в Куп’янську саме й не вистачає ні волі, ні розуму.

P.S. На сесію міської ради, що пройшла 20 квітня, ніхто й не виносив обіцяне питання про безхазяйний шматок дороги на Ківшарівку.

 

 

2 Comments on "У поганих господарів все безхазяйне"

  1. Купянчанин | 25/04/2018 at 1:26 pm | Відповіcти

    Вопрос качества дорог – ключевой вопрос будущего нынешней власти в Купянске. Интересно, они это понимают?

  2. Вольный слушатель | 25/04/2018 at 4:55 pm | Відповіcти

    Кроме всего прочего должен быть контроль качества выполнения работы лицом, ответственным за состоянием дорог и гарантийный срок службы. Если асфальт через неделю потрескался, то попавшая туда вода зимой превращается в лёд и рвёт всё на свете. А ГАИ создана для организации безопасного дорожного движения. Они регулируют движение установкой знаков, светофоров и т.д. и контролируют процесс движения. А если нет контроля, то такое ГАИ и нафиг не нужно. Нечего дармоедов содержать за наши налоги.

Leave a comment

Your email address will not be published.

*