Свято – це найкращий іміджевий проект міста

Стрельник

Членом міжнародного журі, яке оцінювало цьогорічний профлеш-конкурс на святі Дня народження компанії UFC і ТМ NORVEN та урочистого відкриття традиційного футбольного турніру був начальник управляння молоді, спорту та іміджевих проектів Ізюма Максим Стрельник.

Він поділився своїми враженнями:

” Я очікував побачити корпоративний захід, а потрапив на загальноміське  свято, на якому крім іменинників були і керівники області, міста та району, іноземні гості та дуже багато глядачів та учасників.

А ще мені дуже сподобалось, що Олег Лущик і його компанія вкладають в соціальні проекти для міста великі кошти. Добре, що він маючи таку розгалужену мережу по всій Україні, лишається патріотом Куп’янська.

Саме цим він і відрізняється від багатьох інвесторів, які часто розміщують свій бізнес в маленьких містах лише щоб викачувати звідти гроші.

І ми ізюмчани в цьому по доброму заздримо Куп’янську, адже у нас таких потужних підприємців з сучасним поглядом на  соціальну відповідальність бізнесу поки ще немає. Хоча наша команда тісно співпрацює з ізюмськими бізнесменами у різних міських проектах.

Ми багато уваги приділяємо покращанню іміджу нашого Ізюма. Іміджеві проекти допомагають нам бути знаними і в Україні, і у всьому світі в різних напрямках. Ми розробили стратегічну модель того, яким має стати Ізюм у найближчому і в далекому майбутньому.

На виконання тієї моделі ми приймаємо участь в багатьох українських та міжнародних програмах та проектах  і одночасно використовуємо любий інформаційний привід, щоб люди пізнавали про Ізюм лише з кращого боку.

Для цього потрібно постійно вивчати і обробляти все світове інформаційне поле та «висаджувати» на ньому цікаві новини про нас в різних сферах: в мистецтві, спорті, історії тощо.

До речі ми налаштовані піднімати імідж Ізюма не лише зовнішній, а й внутрішній, для наших мешканців, щоб вони знали, любили і гордилися своїм рідним містом.

А з точки зору підняття іміджу міста Куп’янська, вважаю, що саме ваше щорічне світо і великий футбольний турнір наразі є мабуть найвідомішими куп’янським брендом для багатьох людей в Україні, адже сюди приїздять сотні юних футболістів з різних областей.

Ну, от що знають про Куп’янськ люди старшого віку в нашому Ізюмі? Це те що у вас є залізничний вузол та що там роблять хорошу «згущенку».

А от для ізюмської молоді, Куп’янськ – це конкурс танцювальних команд, який проводить компанія UFC і дуже відома в Україні ТМ NORVEN.

А ще те, що тим командам організатори свята платять гроші на розвиток своїх шкіл не тільки за перемогу, а й за участь!

Минулорічне друге місце ізюмської команди і великий грошовий приз дуже підняли імідж Куп’янська в свідомості нашої молоді.  І цього року вже інші діти їхали сюди з великою охотою. І вони знову отримали від організаторів і оплату транспорту на генеральну репетицію та на сам конкурс, і кошти для підготовки команди, і солідний грошовий приз.

А ще наші діти тут знайшли собі багато друзів, з якими тепер вже створюють спільні групи в інтернеті і всі вони просто у захваті, що завдяки святу відвідали в Куп’янську концерт дуже популярного у молоді гурту «ONUKA».

Я бажаю Куп’янську постійно розширювати ваші лише позитивні іміджеві проекти, які будуть цікавими і відомими у всій Україні та світі”.

DSC_0699

 

Be the first to comment on "Свято – це найкращий іміджевий проект міста"

Leave a comment

Your email address will not be published.

*