Про теорію і практику реформи освіти

головнаааа

Всі люди мають уяву про педагогіку, знаючи про неї лише як учні та батьки учнів. А про те, що це досить точна наука, з нашого боку парти мало хто задумується.

Сьогодні в Куп’янську вже вдруге за останні місяці проводився обласний освітній науково-практичний семінар для завідувачів методичних кабінетів всіх міст, районів та об’єднаних територіальних громад.  Це саме ті люди, які мають стояти на сторожі виконання наукових постулатів педагогіки.

І дуже соромно за керівництво Куп’янська, які знову проігнорували такий значний освітянський захід в нашому місті.

“Куратор” сфери освіти Геннадій Мацегора не з’явився не те, щоб послухати, які проблеми очікують цю сферу у найближчому майбутньому, а й просто хоча б привітати поважних гостей з усієї Харківщини.

А я особисто був гордий за наших куп’янчан, які на цьому семінарі блискуче проявили себе у тематичних інвентах саме з боку практичного втілення наукових вимог у Базовому компоненті дошкільної освіти та новому Державному стандарті початкової школи.

“Наші” так вправно розворушили поважних методистів області, що ті самі інколи під час виконання завдань ставали схожими на дітей.

Приємно було почути високу оцінку організації семінару від ректора Харківської академії неперервної освіти вчителів Любові Покроєвої. Вона висловила подяку за професіоналізм начальнику міського відділу освіти Світлані Пасічник.  За її словами, всі доробки куп’янських “практиків” буде опубліковано, як настільний посібник для колег всієї Харківщини.

А Світлана Пасічник відзначила щиру гостинність з боку працівників Куп’янської  дирекції залізничних перевезень, яку очолює Анатолій Єгоров.  Наші залізничники надали для семінару сучасну конференц залу в будівлі вокзалу.

А ще організатори і гості були дуже вдячні діточкам та їх батькам і вихователям з вузловського дитячого садочку № 1, які зустрічали поважну делегацію піснями, добрими словами і короваєм.

А щоб всім було зрозумілим, про що йшлося на семінарі ось сриншот однієї з тем

 

DSC_0793

А коли ви впевнилися, яким важливим в сучасній педагогіці є фактор використання сторітелінгу, фракталів та біоніки,  то ось вам і дуже цікавий психологічний тест, який виконували всі поважні присутні  

DSC_0828

І ще кілька фотографій

DSC_0683 DSC_0689

DSC_0692 DSC_0698

DSC_0704DSC_0700

DSC_0706DSC_0826 DSC_0713 DSC_0738

DSC_0765 DSC_0747

DSC_0748DSC_0752 DSC_0763DSC_0781 DSC_0720DSC_0758 DSC_0771DSC_0776 DSC_0782DSC_0785 DSC_0791DSC_0792 DSC_0795DSC_0797 DSC_0798DSC_0802 DSC_0807DSC_0810 DSC_0813DSC_0817 DSC_0764 DSC_0725 DSC_0824

DSC_0838 DSC_0830

DSC_0841

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Be the first to comment on "Про теорію і практику реформи освіти"

Leave a comment

Your email address will not be published.

*